REGN REGN REGN

Hey,ligger i sängen nu med lurarna i öronen och är tjurig. Det är egentligen lite larvigt så tänker inte ens förklara menmen. Idag då det har vart sämst väder i orten så jag och Nathalie höll oss på volten och hade dressyr övingar. Dock fick falcon skav igen av sadeln så nu åkte den av! Blev i barbacka vilket inte gör mig ngt för man får endå bättre sitts så tummen upp.  Men han va lika bråkig utan sadel men till slut vann jag och han slappna av riktigt ordentligt. Svlutade med att skritta av dem runt hela skogen. Men självklart började det att regna då men vi orkde inte riktigt bry oss. Kom hem ringde till Linnea och bestämmde oss för att inte dra till aya så åkte med pappa och handlade i stället. Men fick varken med mig nya lurar eller nagellacks bortagning med mig hem så fuck. Nu känner jag at jag är skit grinig så pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback