NY STÄDAT - DUSCHEN - SLEEP

Först och främst måste jag säga till Samantha att du skrämmmmde skiten ur mig!
Jag kolalde nämligen min blogg och allt va helt annorlunda och nästa gång va det en headeer där på bilder jag inte ens skickat till ngn så blev as rädd att ngn jävel hackat sig in på min blogg och fixat lite sen typ förstör eller vad som helst men det va en suuprise så jag säger bara fet TACk till min älskade vän!
 
tbx till verkligheten nu, nu har jag i allafall städat klart mitt rum och det ser så jävla mycket bättre ut nu. Ska i allafall nu hoppa in i duschen och sen landa i sängen är svinigt trött. Dock har jag fet sovmorgon imorrn, börjar inte förns tjugo i elva imorrn så det är soft! Men nä nu flippar pappa på mig så rundar av puss
 

Back to hell tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback