JAG ÄLSKAR LIVET.

Godmorgon på er babes, logger i sängen nu och är mega trött. Blev ingen praktik för min del idag varför? jo jag mådde inte så jätte bra så sket i det helt enkelt. Igår efter praktiken så mötte jag upp Linnea och Tugce vid kunghallarna där vi käkade middag tillsammans och pratade om massa galenskaper sånt som bara vi fattar liksom.  Sen drog vi till stureplan där vi skulle möta upp Francii, Mic man och Martin. Dom första två mötte vi nämlign i turkiet när vi var där på semester. Sök på dem på youtube dom är faktiskt kända och nästa vecka kommer deras låtar säljas på itunes och finnas på spotify. Även är dom vänner med blandannat Medina, Alex och alla dom där så jävla ballt om jag ska vara ärlig. Efter lite om och men bestämde vi oss att vi skulle mötas på medis i ställe och ta en drink på Snaps bar & bistro i stället. Träffades där och det va underbart. Drog till baren satte oss där och bara snackade om turkiet och om fester ja allt. Sen när vi suttit där en stund så drog vi och ni kommer aldrig tro vad som hände då. Jag ser ett ansikte som är bekant. Det klickar Det va Nicky stockholm han va med i bb och jag är typ kär i honom. Följer hans blogg dagligen ochd et bästa haha han är DJ. Och jag får typ oanik och francii säger att han känner honom.  Jag trodde han ljög men jag berättade min lilla historia och han säger att vi ska gå fram så vi gör det. Dom hälsar på varandra dom är garanterat BRA polare och sen blev jag preseterad och självklart säger francii då att jag är kär i honom åh vad jag skämdes. Men det va verkligen grymt. Drog vidare och skulle egentligen på bio men vi sket i det chillade på donken i stället haha bästa. Skildes åt sen men vi ses nog väldigt snart igen riktigt bra kväll love life.
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback