HEJDÅ MITT LIV NU HAR JAG PRAKTIK I TVÅ MÅNADER!!

Japp, på tisdag börjar jag min praktik på Restaurang Prinsen. För er som inte vet vad det är så är det en lyxrestaurang på östermalms torg. Tror ni inte jag höll på att kissa på mig när jag fick veta vart jag skulle vara. Det här är inte ngn jävla sunkig VH krog utan på riktigt. Serverings personalen har kostym och fluga. Jag som inte ens vill bli kock längre. Jag höll fan på att börja gråta när jag kom hem för jag är så fucking nervös. Jag menar gör jag fel i köket så kommer dom flippa rädd tjej här. Sen jag ensam brud med massa killar i köket och kom ihåg vad det är för branch jag ska jobba i hahah hoppas ngn är snygg i allafall!! Men dock så har jag lite tur faktiskt, kommer ha min gamla lärare Kalle som handledare och hoppas han kommer va snäll mot mig annars kan jag ju säga byebye till livet. Det enda jag nog tycker egentligen är svin jobbigt är att jag kommer vara ifrån alla mina vänner så jävla länge. Jag kommer praktisera i hela två månader. Kommer träffa mina dudes på måndagar det är det enda. Det suger riktigt hårt faktiskt. Men nu är jag snart i vuxenlivet så nu är det bara att visa framfötterna och glänsa. Jag är ju endå rätt bra på det där hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback