FÖRSTA SKOLDAGEN ÖVER!

Nu är första skoldagen över, och jag erkänner det va roligt att se klassen men jag minns i tvåan då kramades vi när vi såg varannn nu kolla vi knappt på varandra haha vi är mogna nu heeh. Träffades i klassrummet och snackade lite om sommaren. Det va egentligen inte ens värt att komma idag men vad gör man inte. Satt och dampa med Alma under hela så kallade lektionen. Sen fick vi vårt nya schema och jag klagar fan inte! Kommer endå inte vara i skolan så mycket nu när praktiken drar igång. Men då va första skoldagen över och jag är faktiskt ledig imorrn yes!

Kommentarer
Postat av: Alma

Dampa!! Glöm inte att hälsa Kalle ;) hahaah

2012-08-23 @ 23:26:18
URL: http://Almaiishere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback