BRA TJEJ!!

Godmorgon babes! 
Eller ja klockan är nu kvart i två och jag kanske gick upp vid tolv tiden, ni kanske räknat ut då att jag stängde av mitt larm på mobilen som ringde klockan 09:00. Jag som skulle vara duktig och åka in till söder för lite födeledags shopping men det sket sig totalt. Men det kanske var lika bra för jag ska ju ut ikväll så då vill man ju vara pigg och fräsch! Men imorrn direkt från Linnea ska jag in till stan annars jävlar. Annars har jag ing aplaner alls för dagen. Bara softa här hemma fixa och trixa med rummet. Eric ringde även nyss, han har vart i skolan så han är på bättrnings väg men får se om han ska ut. Han måste vadfan har inte sätt grabben på evigheter! Får även hålla tummarna att Katja vill med. Annars ska jag inte ut, kan ju inte knata ensam. Blir då en kväll på ösmo ip och sen till Linnea. Skönt det med men vill ut nu när ledigheten finns. Men nu ska jag bädda sängen och vila lite haha bra liv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback