BRA START PÅ VECKAN!

Hey babes, logger i sängen nu jätte trött och ångest inför morgondagen som sakta men säkert börjar närma sig. Imorrn börjar min praktik i hela två månader. Jag går bara i skolan en dag i veckan och det varar i max 80 minuter sen är det super tidiga mornar för min del. Jag tror jag aldrig vart så här nervös jo kanske engång det va då jag skulle spela finalen för flickor 18 men det är en annan historia. Idag i allafall så va det första riktiga skoldagen för mig och det kändes väl sådär. Tror jag har fått damp eller nått liknande för jag kunde inte sitta stilla eller ngt mina ben röck hela tiden och jag va helt ärligt som 12 igen haha. Men det va roligt att se alla och få höra hur framtiden ser it om man säger det så. Hade Projekt som första lektion där vi bara gick igenom betygs grejen och hur vi ska göra. Jag och Alma har bestämt oss för att jobba i grupp och vårt arbete kommer vara grymt! Sen va det samhälle som g'llde och det va väl ingen höjdar lektion skit tråkigt och tråkig lärare. Sen slutade jag för dagen. Så jag och Alma åkte in till Lyckås för att kolla/shoppa litegran. Dock had ejag inte pengar till det men hon fick med sig ett par skit snygga ridstövlar ni vet inte hur avis jag är! Jag hittade rätt mycket saker jag bara ville ta med mig hem bland annat ett par ridbyxor som jag letat efter hur länge som helst och dom va på rea med men inga pengar haha. Men snart är lyckås reas då ska jag spendera som fasiken! Sen drog vi in till centrum och lunchade. Standard momo cafe världen bästa! Mötte även på Evenlina och Annie som gjorde oss sällskap härligt! Sen blev det en fika och fönstershopping på det. Ritigt bra stard på skolåret. Ni som hängt med vet ju att det vart lite knas mellan oss två men vi tar en dag i taget och inget ska få komma imellan oss denna gång. Nu ska jag ta fram kock kläderna och fixa det nervös tjej här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback