SÖNDAGS MYS MED TVÅ FINISAR!

Söndagen avslutades riktigt bra. Drog till IP med tessie men kom bara till skogsvägen då vi möter Sarah som säger att matchen är inställt så vi vände och drog till ica och handlade godis i stället. Satte oss på en bänk och tjockade och snackade härligt! Solen sken och allt va great! Sen drog vi åt varsithåll för att käka middag. Sen möttes vi senare på kvällen och ja resten är lite hemligt haha vi va lite barnsliga och kröp i skogen och allt haha fyfan vad jag skrattade! senare vid åtta kanske nä om inte innan så drog vi hem till Daniel och kollad epå film och drack te skit mysigt. Minus va väl filmen jag som valde sorry man! Eller ja den va äcklig men den va inte så jätte dålig om man säger så. Gick med tessie sen en bit då jag mötte sandra för att lämna pengar. Grym avslutning på kvällen och nästa vecka kör vi teparty hos mig eller?! hah puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Teparty it is!!! Can't wait! <3

2012-04-16 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback