SHOPPING FÖR HELA SLANTEN !!

Igår var jag inne i stan och shoppade. Meningen var att jag bara skulle spendera mina pressent kort jag fått av mamma men ja så blev det inte riktigt. Fick med mig massa fina underlkäder och två snygga linnen. Allt gick på kanske 600spänn men det va så värt det. Sen drog jag till kungshallen och käkade thai. Ja jag var ensam men hatar verkligen att shoppa med andra! Man får typ inget gjort och måste följa med överallt haha. Så skönt att få rensa tankarna lite liksom. Sen åkte jag hemmåt men självklart va det problem med trafiken och bussen hem blev sen och masas kaos för buddföraren kom aldrig? haha aja skit samma jag kom hem liksom. Tog även en Kaffe cooler på väg hem åh Sandra har fått mig att älska en ny grej! Ja det va min söndag härligt oc bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback