SERIEPREMIÄR MED A-LAGET!!

Känner inte direkt att jag har så mycket att skriva om just nu för allt är väl som vanligt förutom att fotbollen drar igång på allvar nu. Minst fyra gånger i veckan är det spel så det gäller att man hinner med skolan liksom. Nu är det väldigt mycket skola så bloggen kanske blir lite drabbad men ska verkligen försöka jag lovar. Men som sagt idag drog serien igång för A.laget och självklart knep jag en plats som målis as glad! Det är liksom detta man krigat för!! Men det började redan långt innan då Jenny i min klass ringer och är helt uppe i varv hahah jag dör bara att tänka på det. I allafall så börjar hon babbla bgt om ettorna och jag trodde att hon mena ngn lärare så fattade inte ett dugg och sen kom det ett namn fram. tänker inte nämna det men sak samma och Jenny ringer och säger att hon sätt honom med en annan kille hand i hand. Hahaha jag dog när hon sa det för annars brukar vi ringa och prata om vår gamla lärare eller vad man säger haha jenny asså man blir alltid glad! Kom i allafall till IP sen och helt ärligt va jag så otaggad så det inte fanns. Det va sämst väder och jag kände inte för att lira fotboll ikväll jag va så trött. Det märktes sen på matchen i första jag spelade inte alls så bra men tydligenva jag ensam om att tycka det. Vi spelar rätt jämt om jag ska va ärlig stundtals gånger så va vi bättre sen växla det. I början på andra stog det 0-0 och vi spelar alltid bättre i andra så bara efter 31sekunder gör vi mål och jag tror alla fick ngn super duper känsla och vi spelade äntligen kalas bra. Jag va så taggad och fan känslan asså! Vi gör yttligare ett mål och det står 2-0 till oss. Vi börjar tappa rätt mycket den sista kvarten och det gick inge bra alls. Vi slarvade och så. tiden gick jätte sakta sen får hon bollen och slår ett sämst skott och viker av till en annan spelare och puff så blev det mål 2-1 till oss och jag kände hur dåligt vi spelade igen. vi va inte alls bra men slutsignalen gick och matchen va över och vi vann! Första matchen i "nya" laget ovh framförallt i A-truppen vi vann! så jävla härligt. Gjorde en del snygga räddningar och jag fick kredd för det as glad wey! Nu taggar jag om för imorrn då ska jag spela B-lags matchen oxå! Borta mot Hässelby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback