RENT OCH SNYGGT!

Nu är jag helt slutkörd i kroppen. Känns som en timme på gymmet. Jag ha nämligen stor städat helalägenheten. Vill säga tvättat två maskiner, hängt upp tvätt, tagit bort tvätt, damsugit alla rum, strykt, bytt sängkläder, bytt soppåsarna osv. Ett steg närmare vuxen livet eller jag kanske är redo att flytta redan nu? hmm nä kanske inte. Nu är jag i allafall typ klar väntar bara på att sista omgången med tvätt ska bli klar så jag kan hänga den med. Så blir inte mamma och pappa nöjda nu då vet jag inte vad jag ska göra! Kollar klockan oxå och inser att jag måste gå snart så blir ingen höjdare till lunch uta en pizza i ugn men aja bättre än ingenting. Nä nu ska jag vila en stund puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback