PRAKTIK DAG 3

Nu har jag hunnit praktisera tre gånger och jag börjar få koll på läget. Idag va det mycket jag fick göra som att fixa frullen tills imorrn, efterrätter, fiskrätten, fruktsallad ja massor. Äntligen lite action och et va roligt. Lärde mig massor bara idag liksom. Dagen gick as snabbt och jag tror jag inte skrattat såhär mkt so jag gjort idag på väldigt länge. Massa jävla skämt och dans + sång herregud säger jag bara men jag stor trivs! hehhe tillochmed ena kocken som hjälper mig i käket gjorde en efterrätt till mig.. hahah snällt! god va den oxå typ brownie med pasionsfrukts kräm åh as gott! Slutade vid fyra tiden nångång så åkte hem på direkten. Längtar redan till imorrn wei!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback