PARTY MODE

Vilken kväll jag haft! Va på ösmo fest igår kväll/natt det var antionia som hade festen med några kompisar tror jag. Festen va lite lame i början men jag träffade så sjukt mkt folk jag inte träffat på jätte länge och vissa som jag ser ibland men det va speciellt nu. Kvällen började rulla på och tess va redan dragen så jag fick jobba på!! Träddade Danne Yousef och Challe där så det va super duper att partaya med dom. Vi drog i oss extra mycket. Tess & jag tvingade i grababrna lite mer och hahaah säger jag bara. Kvällen aa slutade väl som vanligt att poliserna kom. Och iumed det hittade jag min framtida man! Han va snut och självklart tog jagreda på vad han hette och Andreas va namnet åh baby! Han va snygg men tror inte han brydde sig om mig hha. Efter alla gått då polisen ville förstöra lite mer så stannade jag Challe Danne Yousef och Austin kvar och lirade lite street fotboll. Åh det va så härligt att äntligen få spendera lite tid med mina gamla klasskompisar bästa alltså! Sen så fjantade dom sig och skö bollarna på vägen mot varann och jag dog nog av garv asså! Sen gick jag och Danne hemmåt och dom andra åt sitt håll. Vi bor ju på olika ställen liksom hah. Ja kvällen va grym men jag tappade bort tess! hah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback