ONÖDIG DAG I SKOLAN.

Skolan idag ja den kunde jag lika gärnat skippat. Började dagen med mentors timme där vi gick igenom frånvaro och sånt. Självklart blev det gnäll över det men jag hade 100%bra så jag brydde mig inte ett dugg om vad alla andra hade. Sen gick vi igenom lite om ja hmm ingenting! Kollade in våra nys skåp som vi fått nu och yes äntligen ett stort vitt skåp å jag har längtat. Dock valde alla på samma sida så det är skit trångt men vad gör det om hundra år som min bästis brukar säga höhö. Efter mentorn satt jag Lowa och Sandra i vårt så kallade nya omklädningsrum pch gjorde inte ett skit. Satt på varsina stolar och pratade om lärarna och skolan i största allmänhet. Tiden gick jätte sakta men vi drog ill maten där det va chilikonkarne som smakade runk! Eller vad vet jag smakade inte direkt den såg äcklig ut så åt litefil och greenstuff bra grejer det! Bageri lektionen gick oxå jätte snabbt för vår grupp, vi gjorde kakor som gick as snabbt att göra så slutade redan vid kvart över ett! Dom håller ju på att renovera i skolan så de tär lite kaooos! och snuskigt om inte annat blä! Ni ska få se själva tog lite bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback