LÅNGLEDIGT SÅ JÄVLA SKÖNT!

Godmorgon på er,
vaknade klockan elva idag utvilad och inte alls lika förkyld som igår. Vilket är kalas bra då jag bjuder hem lite folk ikväll för krök innan utgång det är ju valborg förfan! Ja nu lät jag kanske som en liten fjortis men valborg är fyllborg så jag håller den tradiotionen. Även så är jag lång ledig. Börjar inte skolan förens på torsdag hur skönt är inte det liksom? Men har massor jag måste göra nu på lediga dagrna. Sak samma det tr vi då! Även idag ska jag göra massa saker. Ska försökta ta mej ner till centrum för att handla lite smarrigt för ikväll. Ska hinna städa och plocka undan lite tvätt i vardagsrummet för det är ju där vi kommer hänga haha. Även ska jag försöka få hit tess så vi kan äta pizza tillsammans! Men nu måste jag käka och allt det där sen ta mig till centrum puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback