JAG LEVER!

Förlåt förlåt för sämst uppdatering men jag har inte haft ork har vart jätte trött på sistone och väldigt mycket fotboll just nu. Men om vi tar allt från början. I onsdags blev det ingen praktik för mig drf att moppen inte ville hela vägen till körunda så kände inte för att gå dit på morgonen så det blev en sjukanmälan för min del. Lika skönt om jag ska vara ärlig. Så det blev en tur till stallet tillsammans med Nathalie. Vi var där rätt länge och red ute i skogen, hoppade och ja vi busade riktigt ordentligt eller ja våra ponnysar gjorde det. Pigga som fasiken va dom med! Sen red vi hem igen och kollade när Veronica red in tyra åh va fint det ser ut! Sen trimmade vi litegran på banan men Falcon va så trätt så hoppade av och lekte litegran bara. Medan natha red riktigt riktigt fint! Rätt avis om jag ska vara ärlig! Men ja det var min onsdag frym med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback