HÄRLIG MATCH TJEJER!

Hann aldrig uppdatera nånting igår kväll så jag kom hem vid halv elva tiden tror jag den var. Vi laddade inför matchen med festis banan & kexchoklad vilket är kanon innan match hah. Sen kom allas nerver fram och jag mådde så illa har aldrig känt så här förut skit läskigt ju. Men vi pratade och sa liksom hallå detta är ett topp lag inget elitlag dom är bättre men vi klev in på planen med ett leende på läpparna och skulle ta dom här nittio minuterna på ettt bra sätt. Vi drar igång och vi får in två mål yes! Rågsved kommer tbx och kontrar med ett mål sen spelade vi umgefär SKIT BRA! Dom hade i snitt 25år och spelare från U23 från USA WOW! Efter halvlek mådde jag ännu sämre va fortfaradnde skit nervös häll på att börja böla när jag snackade med andreas. Andra halvlek går as bra i början sen orkar vi inte med deras tempo och fysik så vi tappar totalt och dom gör inte ett mål utan flera. Resultatet va inget vi brydde oss om för vi förlorade inte med stora siffror vi förlorade med, nej inte mot ett sånt här lag med spelare från USA och grejer. Vi är stolta vi är nöjda. Kom ihåg det är ju farligt att möta Ösmo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback