HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN.

Godmorgon på er,
har vart vaken sen åtta i morse kunde inte somna om efter en helt sjuk dröm. Vet inte riktigt om jag håller på att tappa vettet helt eller vad det som händer. Jag har drömmt denna dröm i snuttar men i natt va det helt ja jag vet inte riktigt hur jag ska berätta det. Jag va ju jätte kär i en kille förut på högstadiet. Han gick i min pararell klass och jag va som ett barn på julafton när jag såg honom. Vi började prata med varann allt mer och mer. Vi umgicks på fritiden spelade fotboll tillsammans och slämtade. Gnistan fanns där och jag va super lycklig! Vi va mer än vänner det vet jag för så som vi häll på när vi skrev till varann på då msn så gör man inte vanligtvis. Jag glömmer aldrig när jag gick i koridoren med mina fina vänner my max och eric och han gick förbi och drog på värsta smilet och mina vänner knuffade på mig och bara wohow hah shit aa jag blev helt varm i kroppen. Men dagarna gick och han började komma senare och senare till fredags fotbollen som vi spelade jag alex erik han och några fler grabbar. jag viste då att det va knas han skulle aldrig missa fotbollen liksom. Sen en dag så går jag och mina två favvo grabbar hem till honom för att fråga om han ska med och lira fotboll men han va skumm. Sen berättar han för min killkompis att han har flickvän. Så under dom där tre månaderna va han upptagen. Hur lurad kände jag mig itne? hur kass får man vara? Ja sen dess har det vart sjukt jobbigt med allt. Ja sakn samma min dröm, jag drömde att dom gjorde slut att allt va som förr och vi träffades igen. Åh jag va så lycklig sen så va vi på bio med min fina pilen och hennes grabb. Satan jag drömer sjuka saker märker jag nu men aja allt va perfekt i drömmen. Men sen så självklart vaknade jag med tårar i ögonen och insåg att det bara va en fet dröm. Jag vet inte riktigt vrf jag bärja drömma såna här saker. Jag bryr mig ju inte om honom längre? nä kände bara att jag behöve skriva av mig lotegran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback