GRATTIS MIN FINA PRINSESSA!

Dom säger att en bild säger mer än tusen ord därför valde jag sex bilder för jag kan inte beskriva dig men endast tusen. Bilderna är från tiderna då vi va skejtare, fjortisar, luffare ja vi va nog lite allt möjligt. bilderna är från fyra år tbx i tiden och det märks nog väldigt mycket. Jag kommer ihåg när du fyllde femton då vi firade dig hos din mamma med massa mat och hade det jätte mysigt. Sen träffade vi våra pojkvänner och din hade köpt jätte fina blommor och jag glömmer aldrig hur generad du var då haha. Och nu några år senare rätta sagt det 24april så blir du hela 18bast men den dagen kommer jag inte kuna fira med dig då du är flera mil bort från mig. Så jag hoppas någon annan tar hand om dig som jag annars skulle ha gjort. Massa pussar och stort grattis till mina fina prinsessa Monia Molin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback