FULLT UPP!

Fullt upp är bara förnamnet på det som händer idag. Klockan två ska jag vara nere på vårdcentralen för att kolla upp min tatuering som har blivit helt mongo efter helgens fotbolls lirande. Den är blå runt och det kan tyda på blodförgiftning men det behöver inte alls vara det men för att vara på den säkra sidan liksom. Känns som jag alltid hänger på vårdis hmm. Sen efter så måste jag driket till stallet och fixa klart allt och framförallt fixa Falcon fin. Sen är det dressyr som står på schemat way spännande! Sen hem slänga i sig middag sen är det fotbolls träning som gäller. Mycket ska göras och det känns som tiden kanske inte riktigt hänger med men aja måste ju leva livet fullt ut haha. Nä nu ha rjag inte riktigt tid för blogga måste fixa lunch puss


Kommentarer
Postat av: CLARA:)

fin blogg!

hoppas du vill vara med o tävla om att bli månadens blogg? allt du behöver göra är att kommentera "jag är med" till detta inlägget:

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/04/09/7670328-manadens-blogg/#kommentarer

ha en bra dag! =)

2012-04-12 @ 17:34:52
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback