FREDAG HELA NATTEN!


Vart börjar vi? Åkte hem till becca igår med tesso. Där träffar vi samma folk som både är bekanta och nya. Kvällen va lite seg i början men sen drog det igång och alla dansa och hade det dö bra! Träffade öven mimmi som är från tungelsta en gamal målis det va as roligt att träffa henne! Som alla tiders så blev det lite tjaffs men jag fattade nada men endå kom det fram en kille till mig och kramades och sa förlåt? haha söt aja bara fortsätta. Sen ringde vi dit Dennis och timmy som hämtade oss för att sen dra vidare hem till wettern. Ja där spåra det totalt men jag har aldrig haft så roligt. Träffade Kevz där en grabb som gick i min högstadie klass han är grym men nä jag berättar kanske sen vad som hände hahahhah puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback