F18 MATCH!

Hello!
Nu är jag ny duschad och ska strax hjälpa pappi med maten, det blir tacos ikväll åh så gott! Men under dagen då, tess och några i mitt lag skulle va me doch spela f18 match så vrf inte kolla liksom? Så åkte dit och träffade min tränare Andreas som berättade för mig vrf jag inte fick va med och spela ute denna match. Tanken va bra det va om jag skulle göra illa mig idag om jag skulle spela ute så hade vi ingen målis till den viktiga matchen som är på tisdag mot Rågsved. Så jag sa liksom jag fattar inge mer med det. Sen va det dax för tjejerna att gå ut på planen men deras målis had einte kommit? Alla ringde och grejer efter henne men hon svarade inte så Robin f96ornas tränare sa att jag skulle stå men fick ju inte liksom. men det va ingen tvekan om att jag skulle stå så vrf inte? Matchen gick as bra det var super roligt! Vi lyckades till och med att vinna med hela 6-0 härligt! Höll nollan oxå yes! gjorde nog i allafall en snygg räddning som jag är nöjd med weei. Så tummen upp på denna söndag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback