VARM SÄNG OCH MUSIK!

Gud va sämst man kan må!
Ligger i sängen fryser som aldrig förr och spyr nästan upp mina lungor. Jag är verkligen riktigt sjuk men måste gå klart hela veckan och helre vila i helgen. Vi ahr ju naturkunskap imorrn och jag verligen älskar det! Globaluppvärmning och så är skit intressant ju haha :D
Sen ska jag ju till idrottsläkaren imorrn tillsammans med Alma. Han ska kolla en sista gång sen är det han som avgör hur jag kommer kuna använda fotbollen igen. Känns jätte tråkigt att ha ont och inte kuna göra ett skit. Men soms agt så är det mkt bättre så ska prov träna litegran och se hur det känns. Vill så gärna spela sista matchen men får se om formen håller?

Har inte mycket mer att säga förutom godnatt och pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback