GRÅTER SNART OM JAG INTE BLIR FRISK!!


Ligger i sängen som jag alltid gör nuförtiden. Pratar med Emil på skype om idol och så vidare. Även sitter och läser ngt forum eller vad det heter, jävla massa konstiga snubbar som skriver randoms saker herregud säger jag bara. Aja förövrigt idag så slutade jag redan klockan halv 12 så drog till port73 tillsammans med Sandra på jakt efter en plattång och det fick hon med sig. Även nävar med karameller tog vi inne på Jula oxå hihi busiga tjejer. Sen tog vi en fika inne på sandys eller vad det heter och det var det äckligaste jag någonsin käkat och det gick på 60spänn för skit usch ledsen i ögat. Sen blev det gymmet. Kom hem spydde för jag träna nog för hårt och käkade konstigt efter men mår bättre nu men blir ju förfan aldrig frisk ju! Aja nu ska jag vara social med Emil puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback