SUPER LÖRDAG!!

Godmorgon,

ligger som vanligt i sängen och är sliten som bara den. Gårdagen kunde nog inte bli bättre för min del. Började dagen med att kolla derby tillsammans med älsklings mickis men den fick avbrytas i andra halvlek för en kille i ishallen brevid fick ig en smäll så ambulanshelikoptern fick landa på planen. Men har kollat runt på fb så han verkar må "bra" nu som tur var.

EFter matchen så åkte jag hem bytte lite kläder och sedan drog jag och mötte Sandra och Pilen, åkte ner till nynäs igen och käkate suschi som är standard för oss tre så jävla gott. Så gott att jag fick så jävla ont  magen efter men det var värt det!

Sen åkte jag och Pilen och träffade Eric Robbin Luddis och Joel. Helt spontant så skulle vi tydligen på fest så varför inte? Vi hamnade hemma hos Fanny en trevlig prick. EFtersom jag och pilen körde nyktert så var det lite stelt men efter ett tag så släppte vi loss totalt och jag hade det underbart. Träffade massa nytt folk så det var kalas. Lite bråk blev det i slutet för några jävlat hotade folk och dog deras drick jävla svin säger jag bara!

Vid ett tiden i allafall fick vi skjus av jocke men jag somnade i bilden som vanligt liksom. Men vå var min toppen lördag i allafall :D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback