SLITEN TJEJ EFTER ETT GYM PASS!

Ser ni hur röd och äcklig jag är på bilden? usch usch, var nere på gymmet efter skolan och körde völdigt mkt ben idag. Sprang ca 40min på crosstrailing grejen och sen ett bra jävla tag på löpbandet. Känndes så jävla bra nu när jag inte kan spela fotboll men ska försöka dra mig ner till IP och testa på lite men vill inte om det gör ont. Är i allafall jätte nöjd efter dagens gympass. Imorrn ska jag dit igen efter skolan och köra lite hårdare men inte så man dör efter åt. Efter gymmet träffade jag i allafll på Daniel Björn som gick i min klass förut och det är alltid lika trevligt att prata med honom. Han som blivit så bra på ftoboll spela rnu för tiden i pojkallsvenskan och är as bra. Kul för honom ju! Lite avvis för den delen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback