SATAN I GATAN VAD JAG ÄR SJUK!!

Godmorgon, sitter nu i sängen och kollar på vakna med the voice. Trodde egentligen att jag skulle stanna hemma idag för vakna flera gånger i natt och kunde knappt andas för jag hade så ont i halsen och näsan var helt täppt. Kan inte säga att jag mår bättre nu men måste ju till skolan för ska ju till idrottsläkaren innan. Känner inge sug alls att dra mig ut i detta väder men måste ju!

Idag efter skolan var tanken att jag skulle till gymmet men jag är jätte sjuk så får ju inte träna eller det är itne så bra. Så kanske drar en sväng i centrum fikar eller ngt? Annasrs blire hem och vänta på att jag ska ner till IP på fotbolls möte och sedan kolla på herrarnas match som möter hagges. Men nu ska jag käka lite frulle puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback