PASS PÅ MAGGIO

Godmorgon.


Ligger i sängen fortfarande sjuk men hoppas på bättringsväg. Kollar just nu för tillfället på lite olika bloggar och messar med min underbara vän Tugce. Gårdagen spenderade jag ju inne på grönalund tillsammans med Ammi och Pilar. Vi kollade ju på veronica maggio och från hjärtat var det den tråkigaste konserten jag någonsin varit på! Inte alls så mkt drag och folk pratade bara om hur mkt bättre det hade vart om Håkan Hellström skulle fått avslutat. Nä piss på det.

Så vi drog till en park och pissade och lyssnade på håkan! 
Efter så knatade vi längst vattnet till plattan där vi mötte på Fanny och Jacob härliga kissar det. Sen raka vägen till donken där vi mötte ammis vänner. Ja så spenderade jag min kväll i allafall! puss

Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

hahahah visst! :D

2011-09-24 @ 14:04:53
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback