NERVOSITETEN HAR REDAN KOMMIT..

Ligger son vanligt i sängen och bloggar, 
lyssnar lite på musik och bara tare lugnt. Ikväll ska det bli en helt vit fredag för min del. Har ju viktig fotbolls match imorrn borta mot Sollentuna och jag är redan nervös ska jag säga er! Matchen imorrn är liksom om vi vnner så är i bäst i hel stockholms län annars kmr vi tvåa så det är ju inte hela världen men etta är ju alltid bäst right?

Men som sagt så har jag ju vart skadad i en månad och är för tillfället sjuk så då blir det ennu mera nervöst för jag erkänner jag har tappat väldigt mkt i teknik som jag skrev tidigare men hoppas självklart alltid på det bästa. Och hoppas dom där 90minuterna går snabbt! Men nu ska jag städa rummet som ser för täääskigt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback