MIDDAGS DAX MED PAPPI!

Nu känner jag att jag vart duktig idag som uppdaterat så bra så tummen upp på mig själv hih.
Iallafall så gick jag ner och mötte pappa som körde ner till Nynäshamn för jag ville ha tonfisk och gurka med vi fick med oss massa annat med. Själv fick jag pennor till skolan och massa såna saker grymt.
Är i allafall hemma nu och håller på att göra middag tillsammans med pappa, eller ja han gör det mesta men jag satte faktiskt in pommesen i ungen och ska göra en liten sallad sen. Ikväll blire fläskytterfile som är marinerad i bbq sås med örter och pommes så jävla smaskens! Men åter till lagningen puss


Kommentarer
Postat av: william

ser gott ut:3



SV; naw tacvkar:D det är svårt att fota hästar som hoppar;D

2011-09-25 @ 19:48:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

mm så smarrigt det såg ut :D

Hoppas du fått en fin start på veckan, goood night!

2011-09-27 @ 01:47:41
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback