LUNCH MED MINA FLICKOR!

Ligger nu i sängen och dricker en powerking.
Känner knappt mina ben säger jag bara! Ligger även och lyssnar på Håkan Hellström som är världens bästa artist faan vad jag älskar honom!

Idag i allafall så var jag och fikade med mina bästa tjejer Elin VGO , Alma och sen så Lowis. Vi var på cafe momo som vanligt och det blev en sallad med valfrit innehåll och en chailatte åh vad gott det är. När jag blir rik så ska det bli mitt andra hem. Där satt vi i allafall ett bra tag och pratade om allt möjligt. Från skolan till killar det var liksom allt vi snackade om riktigt skönt! Sen så skulle dom hemmåt och jag knatade till gymmet. Trevlig eftermiddag liksom :D


Från dagens lunch med flickorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback