Härligt att gå upp klockan halv fem imorrn. Åhh längtar

Trött som en jude jävel men har inte duschat ännu åhh vad jobbigt. Har fastnat vid spotyfy och lyssnar på Lil Wayne låten How to love. Åh älskar låten. Hörde den imorse på the voice och föll på dirren. Skön video och nä förjävla bra lyssna. Pratar även med mimmi som ska försöka fixa min design nu. Annars lovar jag er att jag tar bort bloggen om jag inte får till en design som håller liksom. Jo men min rubrik?

Jag har ju kök imorrn på morgonen och det betyder att jag tvingas gå up vid halv fem tiden för att vakna till och allt sånd där så det blir förjävla jobbigt säger jag bara. Men vad glr man inte för skolan HE HE skämt åt sido. Efter skolan ska jag och Alma till sorunda till nya hästbutiken och kolla runt litegran. Ska även hinna med ltite shoppning men bara bra saker och sen till gymmet bra tjej! men måste hoppa in i duchen nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback