GRYMT GRYMT!

tjana hallå hej!

Sitter nu vid pappas dator efter som det redan var på slagen. Träningen igår gick som sagt skit bra och kände ingenting i benet och det var ju bäst! Fast jag märkte att jag tappat väldigt mkt i tekniken men får jobba som bara den imorrn på träningen.

Idag efter skolan var jag i stallet hade tänkt mig att löshoppa men glömde bandet hemma eller rättasagt i pappas bil så det sket sej. Så tog en promenix på häst ryggen ute i skogen härligt härligt! Men sen blev det kanske 20min trimm på banan och shit cad fint han gick!!

Har aldrig ridit honom så bra för jag själv tycket han är jätte svår att rida men han gick i form i alla gångarter och halsen var böjd jippi! Men kommer ha värsta tränings värken imorrn mend et får jag tamefan ta :D Men nu ska jag laga middag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback