FULLT UPP I RESTAURANG KÖKET!

Ligger i sängen som vanligt och lyssnar på Håkan Hellström.
Idag har vart en riktigt jobbig dag i skolan kan jag säga er, kom dit vid sju tiden tillsammanss med Elin och vi var hur trätta och sjuka så jag ville bara hem. Men la mig i matsalen på golvet mådde intr alls bra men sviker inte laget! Vi satt och pratade med Kalle våran lärare om lite allt möjligt as bra lärare.

Sen körde vi igång och folk hade försovit sig hit och dit men som tur var kom Lowa enda från Ösmo fasten hon hade försovit sig riktigt bra! Men det fattades fortfarande en så det blev stress i köket för köttet var ensamt så jag fick hoppain där och visste ju inte ett skit så det var jävligt mkt irration i luften men inte på varandra. Men Evelina klarade sig kalas ensam i förrätterna.

Trott och sliten som jag var men tog mig i kragen och gjorde det bästa av situationen och gjorde allt klart. Allt gick kalas vi hade lite problem med maten som tog slut men vi fixart. Alla var skit glada så vi kommer ha as bra stämming imorrn känner jag. Allt från skolans håll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback