EN DAG SKA JAG BLI LIKA STARK SOM PIPPI!

Hey duudes! Ligger i sängen helt slut efter en fruktansvärd lång dag och lite gym efter det. Hade bageri och styckning idag och det var as roligt. Gjorde lantbröd och vaniljbullar som smakade så jävla gott. Eller ja bullarna som min gruppp gjorde smakade kalas dom andra var väl sådär mohaha.

På styckningen fick vi hålla på med grisryggen och så, det var as ballt och jag har äntligen lärt mig nått som jag är intresserad av. Vi gjode massa schnitzlar (stavning) och sen nånting till nån gryta. Roligt var det så tiden tickade iväg. Fick sluta lite tidigare kanske runt halv sex tiden.

Drog till gymmet på en gång sen och körde väldigt mkt ben och lite armar på det så är helt slut i kroppen. Känner verkligen att fotbollen har vart på hyllan ett tag ngt jag verkligen hatar..
Ska i allafall besöka en idrottsläkare imorrn och nu vill jag ha en fats förklaring vad som fan hände ri mitt ben/ljumske. Förhobbningsvis får jag spela dom vanligt men smärtan finns ju fortfafrande kvar. Mer om allt sånt imorrn för nu ska jag sussa puss


Kommentarer
Postat av: Bella

jo de är super bra med mig :) haha jag har aldrig jobbat som modell i sverige, jobbar bara i USA kram! :)

2011-09-14 @ 02:53:10
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback