ÅNGEST TILL HUNDRA PROCENT!

Var uppe i centrum efter skolan tillsammans med Lowa och Ahlgren och skulle göra smp ärender till min pappa. Men innan bestämmde jag mig för att handla lite på H&M och fick med mig en ny ögonbryns penna, en rouge och en vässare. Det gick på ca hundra spänn så inte så farligt. Men sen tänkte jag ta ut 3000spänn till min resa i sommar som jag ska lägga undan liksom. Tar ut pengarna och inser då jag jag ligger back med 93spänn?

VART FAN ÄR ALLA MINA PENGAR!!! Jag har bränt ca 6000 spänn på lite mer än en måndag? herregud vad ångest jag har. Jag skulle egentligen bara handla för 700spänn av lönen men det gicxk ju som det gick. Så från och med nu ska jag inte handla mera! neej eller bara bra saker men inte tex som fika längre. De tär ju inte värt det egentligen. Så nu gym hem träna sova det ska jag bara göra från och emd nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback