HEMMA FRÅN SKOLAN.

Godmorgon, ligger i sängen och mår bajs. Är jätte trott och fortfarande kraftig huvudverk. Pappa tycker jag ska gå ner till vårdcentralen men tycker det är fjantigt att gå dit och säga att jag har huvudverk. Aja får väl se hur jag gör. Måste endå ut och posta ett brev från kungsfoto.

Idag är väl planerna inte så stora. Ska städa rummet ordentligt och sedan rensa lute kläder till fattiga barn eller vad det heter. Såg att min gryma vän Eric Zetterman gjort det så varför inte göra likadant istället för att slänga skiten. Sen ikväll ska jag ner till IP och kolla när damlaget spelar Victoia cup. Tror det var hemma på IP. Även betala in årsfesten. Nä nu ska jag sova vidare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback