GJORDE FRANSAR IDAG!

Standard ligger i sängen just nu och lyssnar lite på musik och kollar runt pålite bloggar. Vid denna tid brukar jag egentligen vara ere vid IP och kolla på fotboll men har ju sträckt mig i ryggen på gymet så ska inte träna och få ont i onödan så skippar träningen och orkar inte stå ute och frysa för att kolla på.

Idag så startade jag dagen med att göra ögonfrans förläning inne på salong Champagne somligger i haninge centrum. Alltid vart sugen på det men de är förjävla dyrt men som tur var nu så hade som erbjudande denna månad så jag betalade endast 250kr as bra! Dock så somna jag för man skulle ligga där i två timmar så snarka till lite ahhaha pinsamt säger jag bara!

Men jag är jätte nöjd i allafall och hoppas dom blir ännu snyggare när jag sätter på mascara. Så bild får ni förmodlgen imorrn när jag fuckar ur med Alma och har fixat till mig för nu ser jag bara död ut! Alma ska göra sina fransar nästa vecka så vi ska bli väärsta partypinglorna mohaha ;) Avslutade dagen i allafall med att träffa min gamla lärare från ettan asså första ring. Hon är världens bästa lärare så vi växlade några ord och pratade litegran härligt! Men nu ska jag skriva en liten shopping lista till min far (a) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee det var typ för en månad sen :) i augusti var det :)

jooo då du de trodde inte jag heller men den var stor i storleken :D

2011-10-06 @ 20:34:55
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback