FY SATAN VILKEN KVÄLL/NATT!!

Fyfan vilken kväll/natt jag haft!
Började med igår att jag och Alma åkte till donken efter skolan för att käka lite och sen blev det raka vägen hem till mig. Hoppade in i duschen medan alma försökte flirta till sig en kryssning med en man från skolan haha fyfan vilken brud! Packade lite snabbt sen drog vi och mötte Pilen. På samma gång träffade jag Felix och vi satt och växla lite ord på bussen mot Västerhaninge.

Där i från drog vi brudar vidare till Tungesta där Alma bor. Vi lagade mat åter igen det blev köttbullar och pasta as gott säger jag bara. Sen fixade vi oss och åkte till haninge för att möta Dievert bröderna och massa brudar. Vi skulle till Skogås på fest så när väl vi var vid tåget så blir det tydligen ingen fest. Men vi har en plan B och åker till årstaberg för att dra vidare till gullmars för fest med två andra brudar, men när vi väl hoppas av ser vi Danny på tåget och det är Almas ex grabb.

Så vi tog nästa tåg mot Söder där vi träffar Danny och hans polare, härliga lirare säger jag bara. Sen drog vi på lägenhets fest och satan i gatan va roligt det var! Fuckade ur totalt och hade förjävla roligt!! Träffade massa människor och alla var gryma förutom en bondie men vem bryr sig? Vi drog i alla fall där i från vid halv två tiden för att ta oss tbs till VH där vi möter Daniel och vad han nu hette. Så vi bestämmde oss för att övernatta hos Bladh den kvällen. Fulla som svin var i allihoppa så tiden gick och gick så vi var hos Daniel vid halv fyra tiden på morgonen herregud säger jag bara. Sen käkar vi lite och skämmer ut mig lite extra kände jag.

Som sagt så var detta det roligaste på länge, ikväll kör vi förmodligen igen dock hemma hos mig WOOOOP men nu städa sova duscha käka och fixa puss

fiina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback