FINASTE PONNYN I HELA VÄRLDEN

Hey, kom nydligen hem från stallet. Blev en ute ritt och invingde även årets första ritt med reflexerna. Herregus säger jag bara det märks att det snart är vinter och snö dax usch usch. Falcon var i allafall skit fin idag och gick jätte bra i form jippi! Känner verkligen framgången på bara nån månad as grymt. Vi tränade lite galoppfattningar i backa roch på raksträckor. Han var super duktig och självklart blir man skit glad då ju. Nästan perfekt liksom men så klart ska det börja regna..
Tur hade han täcke och jag två jackor på mig så ska inte gråta floder nu ;) Och som tur var jag väldigt nära stallet oxå så det spelade ingen roll, blev bara lite blöt liksom. Fixade allt anant i stallet och åkte sedan hem. Underbar dag i stallet med andra ord GLAD TJEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback