FAVORIT I REPRIS.


Hie, ligger i sängen och är helt slut i kroppen. Efter plugget drog jag up till den stora skolan där jag var me på pilens lektion och fick se en del från hennes klass. Måste säga att jag är glad över att jag inte valde den linjen haha jag hade jätte tråkigt stakars mig. Men Lill carro var där så vi pratade och hon är så himlans söt så hon var super rolig plus så har pilen en super söt kille i hennes klass. Ovanligt att jag ser ngn som ser bra ut  haha -.-
Efter skolan drog vi upp till centrum och skulle kolla runt lite. Blev en fika först och sedan shoppade vi loss. Fick med mig massor fina blusar och smycken åååh glad tjej. Pilen fick som vnaligt med sig massa fina saker. Vi två ska egentligen inte shoppa ihop för vi spenderar så mkt pengar. Och imorrn ska jag göra nya fransar för 300 oach sen ska dom dra 180spänn från mitt konto för gym blääää. Men aja lever bara en gång puss


söta flickor idag i centrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback