DÅ KAN DET JU OXÅ GÅ HE-HE

Hii folket,

Sitter i sängen just nu och lyssnar lite på musik och bara tar det almänt lugnt liksom.
Som ni redan vet så spelade ju vi matchen igår och vann så passade på att fira litegran efter matchen tillsammans med underbara Pilar och Carro. Drog till vh snabbt som fan efter jag duschat och så och köpte mig en korv för var mega hungrig hade ju bara käkat frulle på hela dagen.

Där ifrån knatade vi hem till Carro pch förade litegran och taggade till musik så underbart roligt! 
Efter drog vi vidare till haninge och där ifrån till tyresö där vi skulle på hemma fest hos någon jag inte kmr ihåg vad han hette. Iallafall så undr den tiden v kte bussen blev jag jätte illampende men drack i allafall kanske inte det bästa liksom men skit samma tänkte jag då.

Vi kom i allafall fram och jag kände inte så mkt. Kom in i lägenheten och det var lite stelt för vi kände ju inte en enda kotte dära haha! Men till slut blev det röjj och vi drack förjävla mkt och herre min jesus vad roligt vi hade! Pilen börja snacka spanska med folk medan jag och Carro satt och as garva åt ingenting liksom. En perfekt kväll tills..

Vi skulle hem. Fick skjus till vh av Carros pappa så det var ju bra. Men blev jätte illamående i bilen och ville bara dö helt ärligt! Kom fram till vh och det första jag gör är att spy fyyy!!! Lägger mig inne i vänt rummet där jag däckar och sedan klappar pilen mig på huvudet för då kom bussen. Däckar sedan på bussen börjar li en standard nu hehe.. Kom i allafall hem och har spytt hela natten så gick inte och la mig förens vid åtta tiden! Fattar ni hur jobbigt jag hade. Men jag vet fr skylla mig själv men nu kalla pilen min SPY MIKKIs..

Nu vet ni vad jag gjorde igår kväll/natt, hoppas ni hade en kalas bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback