TRE VECKOR SEN JAG SPELADE PÅ IP, NU ÄR JAG TBX

Ja som rubriken lyder har jag inte vart så aktiv med fotbollen dom tre veckorna som gått och allt beror på skola sjukdom plus att glöden inte fanns i mig så behövde tid att tänka men nu är jag tbx på planen igen. Kändes riktigt bra och kände att mitt gymande visar resultat. Jag orkar mer och sprang hela tiden då jag skulle så fan va bra. Kan inte säga att mitt humör var det bästa men de tär mkt just nu men det märktes nog inte av. Skrattade bara igen irritationen HAHA!

Efter träningen hade vi snack om kommande år. Vi blir ett B lag och ett A lag så får se vart jag hamnar någonstans. Även spelar f96 f18 nästa år så ska fråga om jag kanske kan få spela lite med som ibland om det skulle behövas känner att det skulle vara rätt roligt. Även pratade vi om den årliga årsfesten som äe på lördag som vi "små" ska få vara med på iår. Fett roligt men ingen alkohol gäller och det ska jag hålla för annars straffas vi och det vill man ju inte direkt. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ladda för att kliva up om fem timmar ursch puss





Ösmo flickor 95/94/93 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback