ÖNSKE INLÄGG.


Det var ju någons om ville att jag skulle skriva om min
klass om alla dåra och ska försöka så gott jag bara kan.

Henrik Brucieboy
- Första intrycket jag blev vätt skrämd. Jag var jätte rädd för honom för han såg ut som en läskig typ. Men efter nån månad så va han inte farlig utan tvärt om jätte trevlig prick!

Joakim
- Han är nog världens snällaste människa. Jag tror nog jag talar för alla då, han är i alalfall rätt tystlåten av sig men endå super snäll.

Jenny
- Haha en stört skön tjej, har nog aldrig sätt henne arg och vi har gått men varandra snart två år. Förövrigt blir man väl alltid skratt glad när man pratar med henne och hon vill alltid ens bästa så en grym brud.

Patrick
- Haha vad finns inte att säga om honom, en kille jag pratade om allt med i ettan och som jag litar på till hundra. Han är klassens pajas och hörs alltid men det är det som gör honom speciell på ett bra sätt. Någon jag vill ha som vän heeeeeeela mitt liv!

Emil
- Vi har känt varandra i snart tolv år och han är min absoluta bästakompis. Vi kanske inte alltid pratar om allt men vi vet vart vi har varandra och det är bäst. Han lyssnar alltid på en men när det kommer till att vi spelar fotboll mot varandra kan vi rycka ihop men det är för vi är såna jävla vinnarskallar. Jag älskar emil till döden han är bäst

Hanna
- Hon är ny i klassen och har bara gått med oss i ett halv år men det märk inte. Hon pratar öppet om allt och en en as skön brud. Glad att hon går i vår klass för hon är sköning och super snäll!

Linnea
- Under ettan så pratade vi inte alls så mkt med varandra det har väl blivit nu, hon är as snäll och en riktig party pingla om jag får säga det själv. Hon är stört skön den bruden.

Sandra
- Sandra och jag vi bor i samma område så vi umgås ofta eller ja vi gjorde i allafall. Henne har jag delat massor med minnen med och dom är förjävla härliga. En brud jag älskar och kommer alltid göra.

Jennifer
- Åh vart ska man börja, super snäll mega schysst ja bäst! Henne kan man aldrig vara arg på och den tjejen kan nog slå knut på sej själv så vig är hon.

Maddde.
- En häst tjej så det är ju plus på engång. Hon brur sig inte om vad andra säger utan kör sitt egna race. En tuff tjej som har lite olika åsikter en vad jag har men endå en toppen brud.

Isabella
- Ja asså vi har ju direkt ingen kontakt hon och jag, vi säger hej och små pratar men ingeting mer. Övrig är hon en snäll tjej.

Elin A
- Ojj vi gick inte alls ihop i ettan vi hatade varandra. Vi skrek det blev bråk ja gud vad vi hatade varandra. Men efter S-lovet så mogna väl båda till och nu är vi super tajta med varandra. En as snäll tjej som jag kommer skapa massa minnen med. Massa med kärlek till henne!!

Evelina
- Ewe och jag behöver nog bara kolla på varandra och sen förstå vad den andra menar och sen as garva. En as rolig liten tjej som har samma åsikter som mig. En mega schysst tjej och as söt!

Lova
- Ny i klassen oxå bara gått i ett halv år. Men vi har känt varandra långt innan dess då hon bor här och spelat i mitt lag. En liten envis tjej som JAG kan bli väldigt irriterad på men edå samtidigt as schysst hahah lilla ansjovis.

Elin VGO
- I början var jag inge större faan av henne störde mig på hennes skor haha lyssna hur dumt det låter. Men sen blev vi väldigt bra vänner och hon är den största party bruden jag känner. Helt galen brud drf så jävla skön. Hon är super trevlig och verkligen ngn jag kommer ha fina minnen med!

Alexandra
- Jadu, en tjej som inte är i skolan så ofta nä kanske nån gång i månaden. Men intrycket jag fått av henne är väl att hon är en intressant tjej med en lång historia. En snäll prick.

Alma
- Hon är en av mina bästavänner. Jag älskar henne jätte mkt. Vi delar absolut samma intressen med hästar och bollpsort. Vi umgås jämt och är galna tillsammans. En tjej jag aldrig vill sluta vara med. Hon är stört skön och super snäll!

Fanny
- Fanny är en liten tjej i klassen men har stor attutyd. Ngn som vet vad hon vill och ett riktigt bajenfaan. En as snäll person!

Ja det var nog alla i klassen. Rätt svårt var det men hoppas det duger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback