LÅT DET GÅ SNABBT JAG VILL ÅKA NU!


Nu är jag trött på att vara sjuk, jag blir aldrig helt frisk det måste vara fel på mig. Det är lördag idag och jag sitter hemma fortfarande i sov kläderna. Rummet ser ut som 2 världskriget och det är grått och tråkigt utan för mitt fönster. Jag får inte träna fotboll för då kommer jag kolapsa för att jag inte kan andas. Kan inte rida för får jag damm i mig får jag host atack. Nu vill jag bli frisk jag vill leva igen. Nu ska jag knarka piller och te. För nästa helg åker jag ju till Lettland och festar galet med mina älsklingar. Då spelar fet ingen roll om jag har 40graders feber jag ska fuckar ur det va länge sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, grym blogg vill jag börja med :)))))



Kan du skriva lite om din klass. Om alla vad du har för relation till dom och så är nyficken du skriver aldrig så mycket om din klass. Tacksam för svar kram :))))) <3

2011-11-27 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback