LÅNG SKOLDAG 10 TIMMAR ..

Gud vilken jobbig dag säger jag bara!
Idag onsdag vetydde första dagen på servering B kursen. Vi är bara sju stycken i våran grupp så jag va skit nervös. Men vi bestämmde oss för att hjälpa varandra jääte mkt och det gjorde vi verkligen. Jag hade samanlagt 13 gäster samtidigt och det var knepigt men jag klara de woho. Även lyckades jag svara i telefon för första gången haha stolt tjej hejhej. Efter en dag i servering salen så kändes det faktiskt inte alls så farligt. Det var as roligt och mycket tack är att jag går i slönings gruppen, säger bara hade jag gått med dom andra hade jag nog varot misslyckad haha. Fick i allafall 80kr i dricks fett glad tjej! Liksom första dagen.

Efter serverings kursen var det bara att springa ner till skåpen och byta om till köks kläder. Det var dax för öppet hus i vår skola. Så då skulle vi ha en bageri lektion och vi gjorde peppar kakor som vi skulle ha till julbordet. Sen eftersom jag är ambasadör så skulle jag ut och visa nya folk runt. Med mig fick jag Moa som går i ettan. Vi gick jätte många rund gångar så hoppas på lite nytt folk nu! Sen efter det där så drog jag till stora skolan och mötte mina fina vänner Eric Luddis och Pilen. Så nu ligger jag i sängen helt död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback