FAN VAD JAG ÄR GRYM.

Första advent idag och det betyder ju alltid att julstjärnorna och stakarna ska upp idag. Har piffat till lägenheten så nu ser det mysigare ut. Eftersom jag är jätte sjuk så har jag sovit jätte dåligt i natt och vaknat tusen gånger av att jag knappt kunnat andas åh ledsen tjej. Men vaknade rätt tidigt i morse och käkade kina mat som blev äver från igår. Sen sa mammi att vi skulle dra in till haninge så pappa körde dit. Träffade öven på min fina klass kompis Elin. Vi köpte massor med saker jätte fina gardiner men självklart ingenting till mig haha ledsen tjej igen. Åkte sen till ngn restaurang sen och äkade massa gott. Åkte sen hem men pappa tog en annan väg in till ösmo och körde in i indrustriområdet. Där hoppade han ut och sa till mig att köra. Hahah jag va fett rädd men jag klarade det jätte bra. Nu är jag berädd att åka långa vägar. Vi kanske ska ut imorrn igen och köra så det är bra det. Det ända jag är rädd över är att jag kommer köra in i ngt men vadfan varför har man försäkrning om man inte ska ta sänder ngt? haha nejrå.


Kommentarer
Postat av: JULIA-

sv: tack så mycket, jo då allt är bra med mig, självdå ? :)

2011-11-27 @ 18:45:24
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback