BÖRJAR DAGEN MED ATT STICKA TILL GYMMET.

Godmorgon,

Efter en natt med tårar då glädje tårar efter att ha sätt två steg från Håkan så sov jag som en gudinna! Aldrig sovit så här tungt och skönt. Så just nu lyssnar jag på mixade låtar med Håkan asså jag får verkligen aldrig nog. Men nog om det för tillfället ;)


Ska i allafall strax packa ihop lite kläder och sen dra in till handen för ett besök på gymmet. Känns så skönt nu med lov så man kan fokusera på gymmet. Har massa ny musik på ipoden som ska spelas i öronen idag. Tänkte kör på riktigt ordentligt idag verkligen ge 100 procent. Får se om man pallar det men det ska nog inte vara så stora problem. Men nu måste jag dra mig mot bussen puss



Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Hur tycker du en bra blogg ska vara?

Vill ha tips för att kunna utveckla min blogg:)

Du får gärna kika in i min blogg och säga vad du tycker om den och vad som behövs förbättras i den!

Om du gillar den så kan du följa den via bloglovin och blogkeen så följer jag din också!

Ha det bäst!!

2011-11-04 @ 18:23:53
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback