ÅRSFESTEN 2011 = GAAAALET!

Godmorgon,
ligger i soffan nu inlindad i massa filtar fryser som bara in i helvete. Igår var det årsfest som stog på schemat och för er som inte vet vad det är så är det alla ledare med fmailj ovh vänner i ösmo fotboll och även dam/herr laget som firar en kväll tillsammans. Det serveras massa god mat och efterrätt. Vi fick jätte god potatisgratäng med saftigt kött och massa grönsaker. Hur gott som helst åhh dreglar haha. Sen blev det prisutdelning och vi som flickor18 lag fick massa berömm om hur bra vi var som vann elit serien och massa sånt. Sen började kvällen med massa dans och ännu mer dans. Fyfan va roligt vi hade. Massa nya människor lärde man känna och bäst av allt var att se mina tränare skit fulla haha bästa!

Gick hem vid tio över tre tiden i natt och dum som jag var så gick jag hem utan lång byxor men märkte inte ens att det var kallt så får väl skylla mig själv att jag snorar somaldrg förr menmen. Blev lite bilder från igår med men dom har inte kommit upp på fb ännu så ni får vänta litegran. Men tog en enda bild på mig igår så slänger upp den men inte alls den bästa men vadfan lever bara en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback