ALLT BLIR INTE SOM MAN TÄNKT SIG.

Godmorgon,
Blev ingen uppdatering i går för det var total kaos hemma hos mig. Meningen var att alma skulle sova lver hör men hon fick åka hem. Grejen var att min mrmor är jätte sjuk och igår blev det jätte allvarligt så hon fick åka in till sjukan. Och eftersom min mamma bor här i sverige och min mormor i ett annat land så blev mamma jätte ledsen och helt uppe i varv så då bestämmde vi oss för att almis skulle åka hem och jag gick ut en sväng. Kom i allafall hem och hade deep talk med pappa om allting liksom. Pratade väldigt mkt om fotbollen och kom fram till att jag nog slutar. Jag hinner inte med och känner ingen glöd den är borta nu. Även pratade vi jätte mkr om mamma och hon kommer snart att åka till philipierna för att vara där med släkten. Det var därför det inte blev ngt inlägg igår men ni förstår nog. Lite ledsen är jag att jag missade sista dagen i köket vilket sög men vad ska an göra liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback